Co nowego u naszych Firm Członkowskich

PHIG.pl » Co nowego u naszych Firm Członkowskich » Jak kupują Polacy? – nowy raport PwC

Jak kupują Polacy? – nowy raport PwC

PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k

  • Dodano 13 czerwca 2018
  • ·

Na naszych oczach sektor handlu dynamicznie się rozwija. Jednocześnie zmienia się sposób robienia zakupów oraz podejście sprzedawców do obsługi klienta. Firma PwC w najnowszym raporcie opisuje potrzeby, cechy i wyróżniki polskiego konsumenta. Zbadała także jego preferencje i sprawdziła, za pośrednictwem jakich kanałów dokonuje zakupów.

 

W raporcie znajdują się odpowiedzi m.in. na następujące pytania:

• Czym wyróżnia się polski konsument i jak lubi kupować?

• Czy handel wkrótce przeniesie się do internetu?

• Jak budować markę w dobie influencerów i mediów społecznościowych?

• Jak zakaz handlu w niedzielę wpłynie na zachowania zakupowe Polaków?

• W jakie obszary działalności powinni zainwestować przedsiębiorcy?

• Czy nowe technologie i sztuczna inteligencja zrewolucjonizują handel?

 

PwC wyróżniło pięć filarów handlu, które stanowią podstawę do budowania nowoczesnego, atrakcyjnego i godnego zaufania biznesu.

Takiego, który potrafi sprostać najnowszym wyzwaniom rynkowym i odpowiada na oczekiwania klientów.

Raport jest do przeczytania na stronie www.pwc.pl/handel2018