PHIG.pl
»
Aktualności
» Misja gospodarcza na Targach Tworzyw Sztucznych i Gumy EPLA 2013
Misja gospodarcza na Targach Tworzyw Sztucznych i Gumy EPLA 2013,
Poznań, Polska, 5-7 marca 2013 r.
Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w misji gospodarczej polegającej na:
◊ ekspozycji Państwa firmy podczas Targów Tworzyw Sztucznych i Gumy EPLA 2013 (Plastics, Rubber and Composites Trade Fair Epla 2013) oraz na
◊ uczestnictwie w organizowanych przez naszą Izbę spotkaniach z potencjalnymi polskimi partnerami biznesowymi.
Profil firmy hiszpańskiej
Nasza oferta skierowana jest do firm hiszpańskich zainteresowanych podjęciem współpracy z polskimi przedsiębiorstwami zajmującymi się przetwórstwem plastiku, kauczuku oraz z producentami wyrobów gotowych z wymienionych tworzyw.
Targi Tworzyw Sztucznych i Gumy EPLA 2013
Targi EPLA są wyjątkową szansą na zdobycie nowych kontaktów biznesowych oraz zintegrowanie się z europejską gospodarką. Tegoroczna edycja będzie miała miejsce w dniach 5-7 marca 2013r. w czasie trwania Międzynarodowych Targów Poznańskich, największego i najnowocześniejszego organizatora targów w Europie Środkowo-Wschodniej.
Ekspozycja Targów podzielona jest na salon:
Surowców – Kauczuku – Termoformingu – Wtrysku – Kompozytów – Maszyn
Prognozy EPLA 2013:
· Wystawcy: ok. 100 firm z Polski, Chin, Czech, Niemiec, Indonezji oraz Włoch.
· Odwiedzający: ok. 5000 osób związanych z tematyką targów.
Dlaczego warto odwiedzić Polskę?
W tej branży polskie firmy cieszą się dużym prestiżem oferując jednocześnie atrakcyjne ceny. Bez wątpienia hiszpańskim przedsiębiorcom będzie zależało na obniżeniu swoich kosztów produkcji. W tym sektorze najłatwiejszym na to sposobem jest pozyskanie polskich podwykonawców (zakontraktowanie produkcji w Polsce).
Jako Izba Gospodarcza oferujemy Państwu:
- Koordynację uczestnictwa firm hiszpańskich w Targach.
- Organizację spotkań dla każdej z firm składającą się z:
- Przygotowania agendy spotkań z polskimi firmami wystawiającymi się na Targach oraz tymi zaproszonymi specjalnie na tę okazję;
- Tłumaczenia na polski informacji o każdej firmie biorącej udział w misji (z tego powodu niezbędne jest dostarczenie wypełnionych formularzy zgłoszeniowych najpóźniej na pięć tygodni przed rozpoczęciem misji);
- Szukania potencjalnych polskich partnerów;
- Wysyłania do nich zaproszeń wraz z informacjami na temat firm hiszpańskich;
- Potwierdzenie uczestnictwa polskich firm;
- Wypełnienie kwestionariuszy polskich przedsiębiorstw oraz ich tłumaczenie na hiszpański;
- Przygotowania listy firm danego sektora działających na terenie Polski (które z jakiegoś powodu nie mogły brać udziału w spotkaniach);
- Wysłania dossier polskich firm hiszpańskim przedsiębiorstwom uczestniczącym w misji;
- Pomoc polskiego koordynatora podczas trwania Targów oraz spotkań;
- Organizacja części oficjalnej z informacjami na temat polskiego rynku;
- Pomoc tłumaczy (o ile w formularzu zgłoszeniowym zaznaczona jest któraś z opcji tłumaczeń).