Aktualności

PHIG.pl » Aktualności » Misja gospodarcza na Targach Tworzyw Sztucznych i Gumy EPLA 2013

Misja gospodarcza na Targach Tworzyw Sztucznych i Gumy EPLA 2013

  • Data wydarzenia 05 marca 2013
  • ·
  • Publikacja 12 lutego 2013
  • ·

Misja gospodarcza na Targach Tworzyw Sztucznych i Gumy EPLA 2013,

Poznań, Polska, 5-7 marca 2013 r.

 

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w misji gospodarczej polegającej na:

◊ ekspozycji Państwa firmy podczas Targów Tworzyw Sztucznych i Gumy EPLA 2013 (Plastics, Rubber and Composites Trade Fair Epla 2013) oraz na

◊ uczestnictwie w organizowanych przez naszą Izbę spotkaniach z potencjalnymi polskimi partnerami biznesowymi.

 

Profil firmy hiszpańskiej

Nasza oferta skierowana jest do firm hiszpańskich zainteresowanych podjęciem współpracy z polskimi przedsiębiorstwami zajmującymi się przetwórstwem plastiku, kauczuku oraz z producentami wyrobów gotowych z wymienionych tworzyw.

 

Targi Tworzyw Sztucznych i Gumy EPLA 2013

Targi EPLA są wyjątkową szansą na zdobycie nowych kontaktów biznesowych oraz zintegrowanie się z europejską gospodarką. Tegoroczna edycja będzie miała miejsce w dniach 5-7 marca 2013r. w czasie trwania Międzynarodowych Targów Poznańskich, największego i najnowocześniejszego organizatora targów w Europie Środkowo-Wschodniej.

 

Ekspozycja Targów podzielona jest na salon:

Surowców – Kauczuku – Termoformingu – Wtrysku – Kompozytów – Maszyn

 

Prognozy EPLA 2013:

· Wystawcy: ok. 100 firm z Polski, Chin, Czech, Niemiec, Indonezji oraz Włoch.

· Odwiedzający: ok. 5000 osób związanych z tematyką targów.

 

Dlaczego warto odwiedzić Polskę?

W tej branży polskie firmy cieszą się dużym prestiżem oferując jednocześnie atrakcyjne ceny. Bez wątpienia hiszpańskim przedsiębiorcom będzie zależało na obniżeniu swoich kosztów produkcji. W tym sektorze najłatwiejszym na to sposobem jest pozyskanie polskich podwykonawców (zakontraktowanie produkcji w Polsce).

 

Jako Izba Gospodarcza oferujemy Państwu:

  1. Koordynację uczestnictwa firm hiszpańskich w Targach.
  2. Organizację spotkań dla każdej z firm składającą się z:
  • Przygotowania agendy spotkań z polskimi firmami wystawiającymi się na Targach oraz tymi zaproszonymi specjalnie na tę okazję;
  • Tłumaczenia na polski informacji o każdej firmie biorącej udział w misji (z tego powodu niezbędne jest dostarczenie wypełnionych formularzy zgłoszeniowych najpóźniej na pięć tygodni przed rozpoczęciem misji);
  • Szukania potencjalnych polskich partnerów;
  • Wysyłania do nich zaproszeń wraz z informacjami na temat firm hiszpańskich;
  • Potwierdzenie uczestnictwa polskich firm;
  • Wypełnienie kwestionariuszy polskich przedsiębiorstw oraz ich tłumaczenie na hiszpański;
  • Przygotowania listy firm danego sektora działających na terenie Polski (które z jakiegoś powodu nie mogły brać udziału w spotkaniach);
  • Wysłania dossier polskich firm hiszpańskim przedsiębiorstwom uczestniczącym w misji;
  • Pomoc polskiego koordynatora podczas trwania Targów oraz spotkań;
  • Organizacja części oficjalnej z informacjami na temat polskiego rynku;
  1. Pomoc tłumaczy (o ile w formularzu zgłoszeniowym zaznaczona jest któraś z opcji tłumaczeń).