Aktualności

PHIG.pl » Aktualności » Hybrydowa giełda kooperacyjna podczas MWC 2023, 27 lutego – 10 marca 2023 r., Barcelona

Hybrydowa giełda kooperacyjna podczas MWC 2023, 27 lutego – 10 marca 2023 r., Barcelona

  • Data wydarzenia 27 lutego 2023
  • ·
  • Publikacja 24 stycznia 2023
  • ·

W dniach 27 lutego – 10 marca 2023 r. odbędą się wirtualne i stacjonarne spotkania b2b z kilkudziesięcioma firmami, które poszukują konkretnych rozwiązań z zakresu nowoczesnych technologii. Spotkania odbędą się przy okazji wiodących targów IT – MWC Congress w Barcelonie.

CZYM JEST MWC OPEN INNOVATION CHALLENGE?

MWC Open Innovation Challenge to hybrydowe wydarzenie, na potrzeby którego już ponad 40 firm z różnych krajów zidentyfikowało i sformułowało zapotrzebowanie na konkretne innowacyjne rozwiązania z takich dziedzin, jak VR/AR/XR, fotonika, inteligentne budownictwo, medtech, robotyka fintech i wiele innych. Spotkania organizowane się przy okazji MWC Barcelona 2023 – jednych z najważniejszych na świecie targów technologicznych.

 

DLA KOGO?

Spotkania adresowane są do firm oferujących przeróżne rozwiązania z zakresu zaawansowanych technologii. Na stronie wydarzenia znajdziecie listę podmiotów poszukujących dostawców wraz z opisami tzw. wyzwań.

 

JAK TO DZIAŁA?

  • W dniach 27 lutego - 1 marca spotkania będą miały wyłącznie formułę stacjonarną – na terenie targów MWC w Barcelonie. Uczestnicy z umówionymi stacjonarnymi spotkaniami otrzymają wejściówki na MWC Congress.
  • W dniach 6-10 marca spotkania będą miały wyłącznie formułę online.
  • Udział we wszystkich częściach MWC Open Innovation Challenge 2023 jest bezpłatny, ale konieczna jest wcześniejsza rejestracja.

 

JAK WZIĄĆ UDZIAŁ?

  • Rejestracji dokonujecie na głównej stronie wydarzenia, w prawym górnym rogu. Macie na to czas do 20 lutego 2023 r.
  • Podczas rejestracji należy:
    • wybrać dni spotkań oraz ich formułę (stacjonarne czy online),
    • wskazać przynajmniej jedno wyzwanie (challenge), dla którego możecie zaproponować rozwiązanie,
    • opisać firmę oraz proponowane rozwiązanie(a).
  • Organizatorzy przyjmują zgłoszenia wyłącznie od firm dysponujących konkretnymi rozwiązaniami dla przynajmniej jednego z firm wymienionych TUWarunkiem aktywacji profilu uczestnika jest zamieszczenie zwięzłego, ale wyczerpującego opisu działalności oraz przynajmniej jednej pozycji w części ‘Marketplace’ zawierającej opis rozwiązania na wskazane wyzwanie.
  • Jedną firmę może reprezentować jedna osoba,
  • Firmy poszukujące rozwiązań, na podstawie informacji zawartych w profilach, dokonają wyboru partnerów do spotkań.

Dodatkowe informacje na stronie PARP: https://bit.ly/3R005TB