Noticias de los Socios

PHIG.pl » Noticias de los Socios » Directores de marketing son esenciales para el funcionamiento de una organización durante una crisis

Directores de marketing son esenciales para el funcionamiento de una organización durante una crisis

Deloitte Polska

  • Agregado 18 noviembre 2020
  • ·

Durante la pandemia de COVID-19, los departamentos de marketing deben prestar más atención en hábitos y necesidades de los clientes.

 

 

 

Jak zauważają eksperci firmy doradczej Deloitte, autorzy raportu „Global Marketing Trends 2021”, 58 proc. konsumentów zna markę, która dostosowała swoją ofertę tak, żeby lepiej zareagować na skutki pandemii. Zdaniem ekspertów Deloitte, to właśnie zwinność pozwoli organizacjom na lepsze funkcjonowanie w czasie kryzysu. Równie ważne jest prowadzenie biznesu ukierunkowane na człowieka, a także postrzeganie konsumentów nie poprzez wskaźniki demograficzne, ale wyznawane przez nich wartości. Tym bardziej, że jedna czwarta badanych odeszła od marki, która ich zdaniem skupiała się wyłącznie na swoich interesach.


Pełna informacja prasowa dostępna na stronie:

https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/deloitte-digital/Informacje-prasowe/Raport-Global-Marketing-Trends-2021.html?nc=1