PHIG.pl
»
Co nowego u naszych Firm Członkowskich
» Raport: CX Drivers dot. analizy ścieżki zakupowej konsumenta
Firma konsultingowa Deloitte Digital prezentuje drugą edycję raportu Customer Experience Drivers dotyczącą analizy ścieżki zakupowej konsumenta w ujęciu międzynarodowym.
Celem raportu CX Drivers jest poznanie jakości doświadczeń klienta na różnych etapach jego ścieżki, w skali międzynarodowej. W badaniu wzięło udział siedem tysięcy respondentów z sześciu krajów: Polski, Czech, Niemiec, Węgier, Francji oraz Stanów Zjednoczonych. Analizie zostały poddane doświadczenia konsumenckie z perspektywy pięcioetapowej ścieżki klienckiej. Obejmuje ona szukanie informacji o produkcie, zakup produktu lub usługi, rozpoczęcie korzystania, codzienne użytkowanie oraz udzielanie informacji zwrotnej. Badaniem zostało objętych osiem branż: bankowość, ubezpieczenia, transport miejski, usługi medyczne, telekomunikacja, dobra szybkozbywalne (FMCG) oraz produkty wolnorotujące (non-FMCG). Celem było poznanie uniwersalnych mechanizmów kształtujących doświadczenia klienta podczas całej ścieżki zakupowej (ang. customer journey).
Pełny raport oraz dodatkowe informacje są dostępne na stronie:
https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/press-releases/articles/poszukiwanie-informacji-o-produkcie-staje-sie-kluczowym-elementem-w-procesie-podejmowania-decyzji-konsumenckich.html