PHIG.pl
»
Eksperci radzą
» Hiperpersonalizacja usług a ochrona danych osobowych – nowy trend czy zagrożenie dla prywatności
Hiperpersonalizacja to marzenie każdego marketingowca i, jak się okazuje, mocny trend, którego oczekują klienci od swoich ulubionych marek. Dzięki maszynom brandy mogą budować indywidualne więzi z odbiorcami i jednocześnie przebudowywać swoje platformy e-commerce’owe w czasie rzeczywistym.
Natalia Kotłowska-Wochna z Kochański & Partners zwraca uwagę, że nowe technologie, w niewłaściwych rękach, mogą być zagrożeniem dla naszej prywatności. I podpowiada, jak odpowiednio zrównoważyć wszystkie aspekty innowacji. By służyły ludziom, wspierały konkurencyjność i jednocześnie ograniczały niepotrzebne ryzyka, których, jako konsumenci, musimy być świadomi.
Więcej o tym >> https://www.kochanski.pl/hiperpersonalizacja-uslug-a-ochrona-danych-osobowych-nowy-trend-czy-zagrozenie-dla-prywatnosci/